צרו קשר

    ּ

    תפקידו של החוקר הפרטי

    גירושין זה לא הליך פשוט וישנם מקרים בהם אחד מבני הזוג אף מקשה על התהליך יותר  ומנסה להסתיר רכוש או נכסים. אם עולה חשד כזה ויש לכם צורך בחברת חקירות, ההמלצה היא לפנות לחוקר פרטי המתמחה בחקירה כלכלית ובמקום הזה בדיוק נכנס שלומי תורג'מן, חוקר פרטי מוסמך, מנוסה ומקצועי לתמונה. בהליך גירושין הרכוש אמור להתחלק בין בני הזוג וישנם לא מעט מקרים בהם אחד מבני הזוג ינסה להסתיר רכוש, כסף או נכסים, על מנת לשמור את כל השלל לעצמו ולמנוע את החלוקה. בכדי שבן הזוג השני יוכל ליהנות ממלוא הזכויות המגיעות לו, עליו להוכיח את ניסיון ההסתרה וכאמור, לפנות לשם כך לחוקר פרטי אשר מתמחה בביצוע של חקירות כלכליות, מקצועיות ומקיפות.

    חקירה כלכלית גירושין – תפקידו של החוקר

    חקירה כלכלית גירושין, מצריכה בחירה בחוקר פרטי מקצועי ומנוסה אשר מחזיק ברשותו את הידע, הכלים והיכולות אשר יאפשרו לו למפות בצורה יסודית ומעמיקה את מצבו הכלכלי של הנחקר – כאשר, מזמין השירות, יוכל לקבל את התמונה המלאה והמהימנה לגבי כל הרכוש, הנכסים והכספים של בן הזוג ממנו הם מתגרשים וכמובן, גם לגלות אם ישנם ניסיונות להסתיר רכוש. בכדי ליהנות מהתוצאות האמינות והמעמיקות ביותר, חשוב כמובן, לבחור בקפידה את החוקר הפרטי ולוודא שיש לו ניסיון ורקע מקצועי בביצוע חקירה כלכלית גירושין – אם יש אפשרות לקבל המלצות על אותו החוקר, דבר זה אף יכול להסב הרבה שקט נפשי בבחירה באותו החוקר עבור המטרה.

    מעוניינים בשירות של חקירה כלכלית?

    אם גם אתם נמצאים בהליכי גירושין ויש לכם סיבה לחשוד שבן/ בת הזוג מסתיר רכוש או נכסים, זה המקום להכניס חוקר פרטי מנוסה ומקצועי, המתמחה באופן פרטני בביצוע חקירות כלכליות. שלומי תורג'מן הינו חוקר פרטי עתיר ניסיון והבעלים של משרד החקירות אקספרס – הפועל משנת 1997 באישור של משרד המשפטים.שלומי הוא חוקר פרטי המלצות מתמחה בין היתר בביצוע חקירות כלכליות מקצועיות ומקיפות ומהסיבה הזאת, הוא יכול לספק את המענה האיכותי ביותר על דרישותיכם. לקבלת מידע ופרטים נוספים, מוזמנים ליצור קשר כבר היום במספר – 052-2479017.

     

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ