צרו קשר

    ּ

    השירותים אשר מציע חוקר פרטי

    ישנן סיבות שונות בגינן יכול לעלות הצורך או הרצון לבצע חקירה כלכלית ולהשתמש בחברת חקירות. לא משנה מהי הסיבה בגינה עולה הצורך הזה, ההמלצה תהיה לבחור במשרד חקירות מנוסה ומקצועי המתמחה באופן פרטני בביצוע חקירות כלכליות. אם גם אתם מעוניינים בחקירות מהסוג הזה, תשמחו לגלות כי משרד החקירות אקספרס בבעלותו של שלומי תורג'מן יכול להוות כבחירה המיטבית עבור המטרה.

    יש לא מעט סיבות בגינן אנשים ינסו להסתיר רכוש, על מנת להימנע מלחלוק אותו עם אנשים נוספים. בכדי להוכיח שרכוש זה אכן קיים ובהמשך הדרך, ליהנות מכל הזכויות המגיעות לגבי אותו הרכוש, חשוב מאוד להכניס לתמונה חוקר המתמחה באופן פרטני בחקירות כלכליות. חוקר שכזה יחזיק בידע ובכלים אשר יאפשרו לו לאתר את כל הרכוש, הכספים והנכסים של אותו אדם אותו הוא חוקר ואף לספק הוכחות על קיומו של רכוש זה – מה שיכול להוות כראייה כבדת משקל בהליך משפטי אשר יתנהל לרוב בשלבים מאורחים יותר בתהליך המדובר.

    חוקר כלכלי – מטרת השירותים

    חוקר כלכלי אחראי על ביצוע חקירות ומעקבים אשר מטרתם לאתר רכוש אותו אדם מסוים מנסה להסתיר, מסיבה כזאת או אחרת.
    זה יכול להיות במקרים של גירושין (ואי רצון לחלוק את הרכוש עם בן/בת הזוג), במקרה של ירושה ובמקרים רבים אחרים. חוקר כלכלי אמור להחזיק בידע המקצועי, ביכולות ובכלים אשר יאפשרו לו לחשוף רכוש, כספים ונכסים ולמעשה, לספק ללקוח שלו את התמונה הכלכלית המלאה לגבי מושא החקירה. כאמור, חקירה כלכלית מהווה כהליך מורכב, אשר חייב להתבצע בצורה מעמיקה ומדויקת ולכן, החשיבות של בחירה נבונה באותו החוקר הינה גבוהה במיוחד.

    זקוקים לשירותים של חוקר כלכלי?

    בין אם אתם זקוקים לחקירה כלכלית לפני הליך גירושין או לשירותיו של חוקר פרטי המלצות, בין אם אתם זקוקים לחקירה כלכלית לגבי ירושה ובין אם מכל סיבה אחרת, תשמחו לגלות כי משרד החקירות המקצועי והוותיק אקספרס בבעלותו של שלומי תורג'מן, ערוך לספק לכם את המענה האיכותי ביותר על דרישותיכם וציפיותיכם. המשרד פועל משנת 1997 ברישיון של משרד המשפטים ובמהלך שנות פעילותו צבר שם ומוניטין. לקבלת מלוא הפרטים מוזמנים להתקשר – 052-2479017.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ